Možnosti využití metod pedagogicko-psychologické diagnostiky na 1. stupni ZŠ – Kateřina ŠTORKOVÁ
Kateřina ŠTORKOVÁ
Diplomová práce
Možnosti využití metod pedagogicko-psychologické diagnostiky na 1. stupni ZŠ
The Ways of the pedago-psychological diagnostic Methods at primary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá praktickým využitím metod pedagogicko-psychologické diagnostiky na prvním stupni. Teoretická část přibližuje pedagogickou diagnostiku z pohledu důležitosti ve školní praxi, pohled učitele na smysluplnost diagnostikování v závislosti na odučených letech ve škole a názory na osobnost dítěte při zvládání role žáka v závislosti na jeho fyzickém, psychickém a sociálním vývoji. …víceAbstract:
This thesis is focused on a practical utilisation of methods of pedagogical-psychological diagnostics in a primary school. The theoretical part explores the role and importance of pedagogical diagnostics in a school, the view of a teacher on a meaningfulness of diagnosis in dependence on the years of his/her teaching experience, and positions on the personality of a pupil in dependence of his/her physical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2012
Zveřejnit od: 19. 7. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Renata Jandová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTORKOVÁ, Kateřina. \textit{Možnosti využití metod pedagogicko-psychologické diagnostiky na 1. stupni ZŠ}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/i965b6/.
Jak správně citovat práci
ŠTORKOVÁ, Kateřina. Možnosti využití metod pedagogicko-psychologické diagnostiky na 1. stupni ZŠ. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.7.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 7. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ - německý jazyk pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Sebereflexe a sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence v práci učitelky mateřské školy speciální
Vladislava KAISEROVÁ -
Ověřování metodiky vybraných oblastí pedagogické diagnostiky pro žáky 2. a 3. třídy
Klára MACOŠKOVÁ -
Syndrom týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte a speciálně pedagogická intervence
Táňa BAŘINKOVÁ -
Zjišťování úrovně diagnostické kompetence budoucích učitelů tělesné výchovy.
Eva Valkounová -
Rozvoj profesních kompetencí učitele NŠ v Karlovarském kraji se zaměřením na rozvoj diagnostické kompetence
Miluše HORNÁKOVÁ -
Pedagogicko-diagnostická kompetence učitele MŠ - význam, úroveň, podpora rozvoje
Anna MACHOVÁ -
Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím
Klára HAMŘÍKOVÁ -
Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím
Klára ZAŤKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva