Vliv facebookového profilu na návštěvnost sportovního areálu u generace Y – Tereza DVOŘÁKOVÁ
Tereza DVOŘÁKOVÁ
Bakalářská práce
Vliv facebookového profilu na návštěvnost sportovního areálu u generace Y
The impact of social media profiles on sport centers turnout rate amongst Generation Y customers
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývala propojeností mezi návštěvností a Facebookovým profilem u sportovního střediska, konkrétně u paintball arény. Cílem bylo vytvořit návrh opatření a komunikačních nástrojů vedoucích ke zvýšení povědomí o aréně mezi generací X a Y a současně zvýšit dosah a míru zapojení uživatelů na Facebooku. Pro naplnění cíle byla použita kombinace primárních a sekundárních dat. Pro …víceAbstract:
This bachelor thesis examined the connection between visitor attendance and the Facebook profile of a sports center, specifically a paintball arena. The goal was to create a set of measures and communication tools aimed at increasing awareness of the arena among Generation X and Y while also increasing the reach and engagement level of users on Facebook. To achieve this goal, a combination of primary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DVOŘÁKOVÁ, Tereza. \textit{Vliv facebookového profilu na návštěvnost sportovního areálu u generace Y}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/i983tx/.
Jak správně citovat práci
DVOŘÁKOVÁ, Tereza. Vliv facebookového profilu na návštěvnost sportovního areálu u generace Y. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Využití sociálních sítí jako online marketingového nástroje ke zvýšení občanské angažovanosti v obcích v České republice
Nikola Svirak -
Komunikační nástroje pro Regionální dobrovolnické centrum pro Ústecký kraj
Matěj ŽALOUDEK -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Michal Gerčák -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Monika Lipková -
Zvýšení konkurenceschopnosti farmaceutického podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Jakub Bína