Bc. Nikola Bajerová

Diplomová práce

Priority mladé generace žen při uplatnění na trhu práce

Priorities of Young Generation of Women in the Labor Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem priorit mladé generace žen na trhu práce v marketingovém odvětví. Jejím cílem je zjistit, jaké faktory jsou důležité pro ženy při výběru zaměstnání a výkonu práce. Diplomová práce je rozdělena na tři části. Teoretická část se věnuje personálními marketingu, motivaci zaměstnanců a trhu práce. Blíže se zaměřuje také na postavení žen na trhu práce a uplatnění v marketingu …více
Abstract:
This thesis deals with the topic of priorities of young generation women in the marketing's labour market. It's aim is to find out what factors are importat for women when choosing employment and while performing at work. This thesis is divided into three parts. First part deals with theories of personal marketing, employee motivation and labor market. The practical part is devoted to the evaluation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bajerová, Nikola. Priority mladé generace žen při uplatnění na trhu práce. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace