Bc. Alžběta Brožková

Diplomová práce

Budoucnost umělé inteligence v marketingové komunikaci

The Future of the Artificial Intelligence in Marketing Communication
Anotace:
Cílem závěrečné práce magisterského studia je objasnit pojem umělá inteligence a její využívání v oblasti marketingové komunikace. Teoretická část práce se zabývá vhledem do historie umělé inteligence, včetně jejího zapojení ve vědních oborech. Praktická část sleduje výkonnost umělé inteligence v marketingové praxi. Dále je zaměřena na konkrétní firmu, kde je popsána aplikace prostředků umělé inteligence …více
Abstract:
The aim of this dissertation is to clarify the term Artifaciall Intelligence and its utilzation in the field of marketing communication. The theoretical part focuses on the history of AI including its integration in science. The practical part evaluates performance of AI in practice. Furthermore, the dissertation focuses on a specific firm where an analysis of a selection of marketing tools is described …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 7. 2020
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní