Marek Putna

Bakalářská práce

Vliv reklamních kampaní na nákupní chování spotřebitele

Influence of advertising campaigns on consumer buying behavior
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vlivu reklamních kampaní na nákupní chování spotřebitele. V teoretické části popisuje legislativní východiska, základní pojmy v oblasti spotřebitele a reklamy. Vymezuje obecné znaky spotřebitele, faktory ovlivňující nákupní chování, rozhodovací proces a ochranu spotřebitele. Dále objasňuje význam reklamy, její vznik, funkce, rysy a rozdělení. Empirická část je …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of the influence of advertising campaigns on consumer buying behavior. The theoretical part describes the legislative background, basic concepts in the field of consumer and advertising. It defines the general characteristics of the consumer, factors influencing purchasing behavior, decision-making process and consumer protection. It also explains the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sedláček
  • Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.