Radka Skopcová

Bachelor's thesis

Firemní politika - značka Shell

Abstract:
Cílem bakalářské práce je seznámit se značkovou politikou společnosti Shell, a zejména s tím, jak se tato firma stará o svou vizuální identitu. První část práce psaná v obecné rovině pojednává o marketingu. Jsou zde zmíněna vývojová stádia marketingu, definice značky a její zařazení v rámci marketingu. Dále je zde v obecné rovině popsána vizuální identita. 2. část práce je orientována prakticky a týká …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 1. 2008
  • Supervisor: František Drozen
  • Reader: Jiří Zatočil

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/5051

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.