Radka Skopcová
Bakalářská práce
Firemní politika - značka Shell
Anotace:
Cílem bakalářské práce je seznámit se značkovou politikou společnosti Shell, a zejména s tím, jak se tato firma stará o svou vizuální identitu. První část práce psaná v obecné rovině pojednává o marketingu. Jsou zde zmíněna vývojová stádia marketingu, definice značky a její zařazení v rámci marketingu. Dále je zde v obecné rovině popsána vizuální identita. 2. část práce je orientována prakticky a týká …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/5051
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2008
- Vedoucí: František Drozen
- Oponent: Jiří Zatočil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/5051
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.