Radka Skopcová

Bachelor's thesis

Firemní politika - značka Shell

Anotácia:
Cílem bakalářské práce je seznámit se značkovou politikou společnosti Shell, a zejména s tím, jak se tato firma stará o svou vizuální identitu. První část práce psaná v obecné rovině pojednává o marketingu. Jsou zde zmíněna vývojová stádia marketingu, definice značky a její zařazení v rámci marketingu. Dále je zde v obecné rovině popsána vizuální identita. 2. část práce je orientována prakticky a týká …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2008
  • Vedúci: František Drozen
  • Oponent: Jiří Zatočil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/5051

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.