Marketingová komunikace restaurace a klubu – Michaela Nátěstová
Michaela Nátěstová
Diplomová práce
Marketingová komunikace restaurace a klubu
Title of the Master‘s Thesis:
Anotace:
Marketingová komunikace již není pouhou jednosměrnou komunikací bez ohledu na přání a potřeby zákazníka. Dnes je nezbytné mít ve firmě fungující obousměrnou komunikaci s primární orientací na zákazníka. Cílem této diplomové práce je analýza a zhodnocení marketingové komunikace restaurace a klubu. V práci jsou podrobně popsány jednotlivé marketingové nástroje, které podnik využívá. Diplomová práce je …víceAbstract:
Marketing communication is not just one-way communication, despite the wishes and needs of the customer. Today, it is necessary to keep two-way communication with a primary focus on the customer. The aim of this master's thesis is the analysis and evaluation of marketing communication of restaurants and clubs. The paper describes in detail the various marketing tools that the company uses. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50874
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Jan Řehounek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50874
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová