Marketingová komunikace restaurace a klubu – Michaela Nátěstová
Michaela Nátěstová
Master's thesis
Marketingová komunikace restaurace a klubu
Title of the Master‘s Thesis:
Abstract:
Marketingová komunikace již není pouhou jednosměrnou komunikací bez ohledu na přání a potřeby zákazníka. Dnes je nezbytné mít ve firmě fungující obousměrnou komunikaci s primární orientací na zákazníka. Cílem této diplomové práce je analýza a zhodnocení marketingové komunikace restaurace a klubu. V práci jsou podrobně popsány jednotlivé marketingové nástroje, které podnik využívá. Diplomová práce je …moreAbstract:
Marketing communication is not just one-way communication, despite the wishes and needs of the customer. Today, it is necessary to keep two-way communication with a primary focus on the customer. The aim of this master's thesis is the analysis and evaluation of marketing communication of restaurants and clubs. The paper describes in detail the various marketing tools that the company uses. The thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 10. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50874
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Jan Řehounek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50874
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová