Bc. Markéta Vymazalová

Diplomová práce

Etické aspekty marketingu knihoven s využitím elektronických sociálních sítí

Ethical Aspects of Library Marketing Using Electronic Social Networks
Anotace:
Magisterská práce pojednává o etických aspektech marketingu českých knihoven na internetu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části stručně shrnuji problematiku marketingu z všeobecného hlediska. Hlouběji se pak věnuji internetovému marketingu a marketingu v neziskových organizacích, zejména v knihovnách. Dále se také věnuji etickým otázkám, opět jak ze všeobecného hlediska …více
Abstract:
This Master thesis deals with ethical aspects of Internet marketing of the Czech libraries. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part I summarize the topic of marketing in general. I analyse Internet marketing and marketing in non-profit organizations, especially in libraries. I also focus on ethical questions from general as well as marketing point of view …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Pavla Kovářová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví