Bc. Šárka Krásová

Bakalářská práce

Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu

Management Communication Mix of Selected Enterprise - Product
Anotace:
Bakalářská práce řeší konkrétní zadání příspěvkové organizace Střední odborné školy a Středního odborného učiliště, a to vytvoření návrhu marketingové strategie se zaměřením pouze na komunikační mix vybraného produktu v rámci jeho udržitelnosti na trhu vzdělávacích aktivit. V první části práce budou objasněny klíčové pojmy týkající se dané problematiky, a to marketingový mix a marketingový komunikační …více
Abstract:
The Bachelor’s thesis solves a specific task definition for Funded Organization of Secondary Technical School and Vocational School, and the drafting of a marketing strategy focused solely on the communication mix of selected product within its sustainability on the market of educational activities. The first part clarifies key concepts related to the issue, marketing mix and marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní