Lea Bartáková

Master's thesis

Positioning vybrané značky na českém trhu

Positioning of Specific Brand on the Czech Market
Abstract:
Předmětem diplomové práce je analýza positioningu vybrané značky. Hlavním cílem této práce je s pomocí vlastního výzkumu zjistit pozici značky v myslích českých spotřebitelů. Diplomová práce je rozdělena do pěti hlavních částí. V první kapitole jsou s pomocí odborné literatury shrnuty teoretické poznatky vztahující se k danému tématu. Druhá kapitola obsahuje konkrétní charakteristiku týkající se společnosti …more
Abstract:
The subject of this thesis is the analysis of the positioning of specific brand. The main goal of this thesis is to determine the position of the brand in the minds of Czech consumers based on own research. The thesis is divided into five main parts. The first chapter summarizes the theoretical knowledge related to the topic. The second chapter contains specific characteristics of the company and also …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 9. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 9. 2019
  • Supervisor: Markéta Lhotáková
  • Reader: Adam Rýpar

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78192