Positioning vybrané značky na českém trhu – Lea Bartáková
Lea Bartáková
Diplomová práce
Positioning vybrané značky na českém trhu
Positioning of Specific Brand on the Czech Market
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza positioningu vybrané značky. Hlavním cílem této práce je s pomocí vlastního výzkumu zjistit pozici značky v myslích českých spotřebitelů. Diplomová práce je rozdělena do pěti hlavních částí. V první kapitole jsou s pomocí odborné literatury shrnuty teoretické poznatky vztahující se k danému tématu. Druhá kapitola obsahuje konkrétní charakteristiku týkající se společnosti …víceAbstract:
The subject of this thesis is the analysis of the positioning of specific brand. The main goal of this thesis is to determine the position of the brand in the minds of Czech consumers based on own research. The thesis is divided into five main parts. The first chapter summarizes the theoretical knowledge related to the topic. The second chapter contains specific characteristics of the company and also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78192
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2019
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Adam Rýpar
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78192
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing
Barbora Brychtová -
Brand positioning značky Jacobs
Linda Spanilá -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar -
Brand characters` influence on perceived brand personality
Nikol Peterská