Fundamentální analýza Philip Morris ČR a.s. – Bc. Bořek Sokol
Bc. Bořek Sokol
Bakalářská práce
Fundamentální analýza Philip Morris ČR a.s.
Fundamental Analysis of Philip Morris ČR a.s.
Anotace:
V mé bakalářské práci jsem provedl fundamentální analýzu společnosti Philip Morris ČR a.s., která je kotovaná na Burze cenných papírů Praha. V teoretické části jsem vysvětlil nejzákladnější metody fundamentální analýzy, kterými jsou: globální makroekonomická analýza, analýza odvětví, finanční analýza a modely pro kvantifikaci vnitřní hodnoty akcií. V praktické části jsem tyto metody a modely aplikoval …víceAbstract:
In my bachelor’s work I did fundamental analysis of company Philip Morris ČR a.s., which is quoted on Prague stock exchange. In the theoretical part I explained the most esential methods of fundamental analysis, that are: global macroeconomical analysis, branch analysis, financial analysis and models for quantification of inner value of shares. In the practical part I applied these methods and models …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/yj2fx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2011
- Vedoucí: Ing. Jan Vejmělek, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Jitka Veselá, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Makléř
Práce na příbuzné téma
-
Fundamentální analýza vybrané společnosti
Dominik Doksanský -
Fundamentální analyza akcie Exxon Mobil Corporation
Anastasiia Mamleeva -
Srovnání ekonomické úrovně vybraných členských zemí EU (makroekonomická analýza)
Robert Grus -
Makroekonomická analýza vývoje akciových indexů vybraných zemí emerging markets
Jan Nesvačil -
Makroekonomická analýza Rakouska
Ondřej Schröpfer -
Budování globální značky pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Fundamentální analýza a ocenění akcie podniku
Martin Bílek -
Fundamentální analýza akcií vybrané finanční společnosti
Jan Steidl