Maslowova hierarchie potřeb a její využití v segmentaci trhu a tvorbě reklamních sdělení – Ing. Karel Tamme
Ing. Karel Tamme
Bakalářská práce
Maslowova hierarchie potřeb a její využití v segmentaci trhu a tvorbě reklamních sdělení
Maslow's hierarchy of needs and its use in market segmentation and creation of advertising
Anotace:
Maslowova hierarchie potřeb je široce rozšířený a často citovaný pojem. Tato bakalářská práce se snaží vyjádřit vztah zmíněné teorie k marketingovému odvětví, přesněji možnost segmentovat trh se spojitostí na každou kategorii z těchto potřeb. Na základě přesně definovaného segmentu trhu je poté utvořeno reklamní sdělení, které by mělo tuto část trhu oslovit. K zhodnocení úspěšnosti nového reklamního …víceAbstract:
Maslow’s hierarchy of needs is a widespread and often quoted term. This bachelor thesis seeks to express the relationships of this theory to the marketing sector, namely the possibility of segmenting the market for each category of these needs. On the basis of clearly defined market segment the advertising communication is then formed and consequently reaches the market. To evaluate the success of …víceKlíčová slova
Maslowova hierarchie potřeb motivace životní styl segmentace reklamní sdělení značka marketing zákazník spotřebitel nákupní chování vytvoření pozice tržní cílení respondent Maslow’s hierarchy of needs motivation lifestyle segmentation advertising brand customer user purchase behavior positioning targeting respondent
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kgrn7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv formy reklamního sdělení na nákupní záměr spotřebitele s ohledem na postoj spotřebitele k životnímu prostředí
Natálie Štětkařová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích
Josef Andres -
Emotivní příběh a jeho význam pro vnímání reklamního sdělení
Lenka Nováková -
Reklama a její vliv na nákupní chování konečných spotřebitelů pro vybranou firmu
Aneta KAISEROVÁ -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Anna Vaněčková -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš