Ing. Karel Tamme

Bakalářská práce

Maslowova hierarchie potřeb a její využití v segmentaci trhu a tvorbě reklamních sdělení

Maslow's hierarchy of needs and its use in market segmentation and creation of advertising
Anotace:
Maslowova hierarchie potřeb je široce rozšířený a často citovaný pojem. Tato bakalářská práce se snaží vyjádřit vztah zmíněné teorie k marketingovému odvětví, přesněji možnost segmentovat trh se spojitostí na každou kategorii z těchto potřeb. Na základě přesně definovaného segmentu trhu je poté utvořeno reklamní sdělení, které by mělo tuto část trhu oslovit. K zhodnocení úspěšnosti nového reklamního …více
Abstract:
Maslow’s hierarchy of needs is a widespread and often quoted term. This bachelor thesis seeks to express the relationships of this theory to the marketing sector, namely the possibility of segmenting the market for each category of these needs. On the basis of clearly defined market segment the advertising communication is then formed and consequently reaches the market. To evaluate the success of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
  • Vedoucí: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní