Bc. Martina Čermáková

Master's thesis

Marketing cestovního ruchu na příkladu daného zařízení

The marketing of the tourism on the example of the given device
Abstract:
Tato diplomová práce bude sloužit k pochopení marketingu cestovního ruchu z teoretického i praktického hlediska. Práce obsahuje analýzu marketingu cestovní kanceláře. Analýza je provedena na základě situační analýzy, marketingového výzkumu, SWOT analýzy a rozboru nástrojů marketingového mixu. Závěr práce je doplněn o celkové zhodnocení a návrhy na zlepšení.
Abstract:
This diploma thesis will serve as an understanding of the tourism marketing in the theoretical and the practical aspects. The thesis includes the analysis of the marketing for particular tour operator. This analysis is performed on the basis of the situation analysis, the marketing research, SWOT analysis and the analysis of the tools of the marketing mix. The conclusion of the work is complemented …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2016
  • Supervisor: RNDr. Šárka Brychtová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Čermáková, Martina. Marketing cestovního ruchu na příkladu daného zařízení. Pardubice, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management