Medzinárodná marketingová stratégia firmy Oracle v odvetví IT – Darina Orgonášová
Darina Orgonášová
Master's thesis
Medzinárodná marketingová stratégia firmy Oracle v odvetví IT
International marketing strategy of company Oracle in the IT sector
Abstract:
Medzinárodný marketing na B2B trhoch. Niektoré špecifiká trhu informačných technológií. Medzinárodná marketingová stratégia firmy podnikajúcej na B2B trhoch na príklade firmy Oracle (analýza zahraničného trhu, stanovenie vstupu na zahraničný trh, positioning, targeting, segmentácia na B2B trhoch, medzinárodná produktová politika, medzinárodná distribučná, cenová a komunikačná politika). Kontrola účinnosti …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/6077
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
- Vedúci: Jana Bílková
- Oponent: Ľubica Jeleňová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/6077
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.