Bc. Miroslav Svěrák

Diplomová práce

Zvyšování konkurenceschopnosti společnosti prostřednictvím inovace marketingového mixu

Improving the company competitiveness through innovation marketing mix
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na rozvoj rehabilitační soukromé ordinace, se zaměřením zejména na analýzu marketingového stavu dané ordinace. V teoretické části je popsán pojem marketing společně s nástroji pro využití marketingu. V praktické části je obsažena analýza současného marketingového stavu ordinace bez úprav s následným porovnáním po zavedení změn.
Abstract:
In this thesis I focus on development of private rehabilitation clinic especially on marketing analysis of condition of this clinic. Concept and instruments of Marketing are descibed in teoretical part. In practical part I focused on analysis of current marketing conditions without adjustments followed by comparision after implementing changes.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Kamila Vorlová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting