Organizace e-kurzů vzdělávací organizace USUS – Bc. Gabriela Zmeškalová
Bc. Gabriela Zmeškalová
Diplomová práce
Organizace e-kurzů vzdělávací organizace USUS
The Planning of Webinars for the Educational Company USUS
Anotace:
Diplomova prace se zameruje na problematiku firemniho vzdelavani. Cilem je navrh tvor- by a komunikace noveho produktu vzdelavaci spolecnosti USUS, ktery by mel byt v brzke dobe zahrnut do portfolia teto firmy. V teoreticke casti prace jsou charakterizovany zakladni pojmy, se kterymi autor dale pra- cuje v analyticke casti. Konkretne se jedna o charakteristiku pojmu marketing, marketin- govy mix, komunikacni …víceAbstract:
The thesis focuses on the issues of corporate training. The aim is to determine how a new product of educational company USUS should be created and communicated towards tar- get USUS customer. The theoretical part describes the basic concepts, which are further used in the thesis, particularly in the analytical part. The main concepts in particular, which are described in detail along with its components …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zmeškalová, Gabriela. Organizace e-kurzů vzdělávací organizace USUS. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.