Využití influencer marketingu na Instagramu pro efektivní komunikaci módních značek – Renata Doanová
Renata Doanová
Bachelor's thesis
Využití influencer marketingu na Instagramu pro efektivní komunikaci módních značek
Using influencer marketing on Instagram for effective communication of fashion brands
Anotácia:
Cílem práce je prozkoumat využití influencer marketingu na Instagramu pro efektivní komunikaci módních značek a analyzovat, jak sociální média, především Instagram, ovlivňují rozhodovací procesy zákazníků při nákupu módního oblečení. Hlavní výzkumnou otázkou této práce je, zda sledující neboli takzvaní followeři jednotlivých influencerů tyto módní značky vnímají, a jakým způsobem to ovlivňuje jejich …viacAbstract:
The aim of this thesis is to explore the use of influencer marketing on Instagram for effective communication of fashion brands and to analyse how social media, especially Instagram, influences customers' decision-making processes when buying fashionable clothes. The thesis asks the research question whether followers or so-called followers of individual influencers perceive these fashion brands and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
- Oponent: Daniela Vrtišková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání influencer marketingu v oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram
Aneta Krpalová -
Využití influencer marketingu při propagaci značek ve fashion oblasti
Elena Adjei -
Vnímání influencer marketingu v oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram
Lucie Francová -
Fashion marketing - Efektivita a vliv influencerů v módním průmyslu
Kristýna Poláčková -
Influencer marketing a udržitelnost
Ivana Mikulková -
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová -
THE USE OF INSTAGRAM BY FASHION BRANDS IN DIGITAL MARKETING
Ifrah Islam -
Impact of Instagram Influencers on Brand Reputation & Brand Loyalty
Gaurav Ashok Pandit