Role TIC v marketingu destinace cestovního ruchu (příklad města Brna) – Ing. Adriána Škodová
Ing. Adriána Škodová
Bachelor's thesis
Role TIC v marketingu destinace cestovního ruchu (příklad města Brna)
The Role of Tourist information centers in marketing of tourism destination (example city of Brno)
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to assess, on the basis of my own surveys (for example in the city of Brno), the position of the Tourist information center in the organizational structure of tourism destination and to evaluate performed activities. The first part of this paper deals with destination management and destination marketing, with regard to problem area, marketing distribution channels …viacAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je posúdiť postavenie turistických informačných centier v organizačnej štruktúre destinácie cestovného ruchu a vyhodnotiť funkcie, ktoré plní, a to na základe mojich vlastných šetrení (príklad mesta Brno). Prvá kapitola sa zaoberá destinačným manažmentom a destinačným marketingom, so zreteľom na problémovú oblasť, marketingové distribučné cesty. Druhá kapitola sa týka všeobecne …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vovv2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2012
- Vedúci: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Tourism