Bc. Petr Mareš

Master's thesis

Mobilní – elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje

Mobile - Digital Marketing as a Tool for Competitive fight
Abstract:
Cílem této diplomové práce je seznámení čtenáře se všemi formami digitálního marketingu. Největším rozdílem mezi tablety, chytrými telefony a stolními počítači je jejich mobilita, resp. připravenost k „akci“. Jak z těchto efektivních nástrojů vytěžit maximum, a nejenom s ohledem na správné zacílení reklamy, ale především s důrazem na návratnost vložených investic. K tomu, aby agentury a zadavatelé …more
Abstract:
The aim of this thesis is to familiarize the reader with all forms of digital marketing. The biggest difference between tablets, smartphones, and desktop PCs is their mobility, or better said their readiness to "action". I also focus on how to get the most out of these effective tools in regards to the proper targeting of ads, and in particular emphasis on return on investment. In order for advertisers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní