Bc. Michaela Fílová

Diplomová práce

Podprahová reklama: Vliv audiálních a vizuálních podprahových sdělení na postoje mladých dospělých

Subliminal advertising: The impact of auditory and visual subliminal messages on young adults' attitudes
Anotace:
Magisterská diplomová práce se zabývá tím, zda je možné, aby podprahová reklama ovlivnila postoje mladých dospělých diváků reklamy. Práce představuje historii tématu podprahové reklamy, definuje základní pojmy, zkoumá, jakou intenzitu musí mít podnět, aby byl podprahový a představuje dosavadní výzkum ve zkoumání ovlivnitelnosti postojů pomocí podprahových sdělení. Zejména ovšem experimentálně ověřuje …více
Abstract:
This master's thesis examines whether it is possible for subliminal advertising to influence the attitudes of young adult viewers of advertising. The thesis introduces the history of the topic of subliminal advertising, defines basic concepts, examines the intensity of a stimulus for the stimulus to be subliminal, and presents previous research in examining the influenceability of attitudes through …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
  • Vedoucí: PhDr. Dalibor Vobořil, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Helena Klimusová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie

Práce na příbuzné téma

Všechny práce