Podprahová reklama: Vliv audiálních a vizuálních podprahových sdělení na postoje mladých dospělých – Bc. Michaela Fílová
Bc. Michaela Fílová
Diplomová práce
Podprahová reklama: Vliv audiálních a vizuálních podprahových sdělení na postoje mladých dospělých
Subliminal advertising: The impact of auditory and visual subliminal messages on young adults' attitudes
Anotace:
Magisterská diplomová práce se zabývá tím, zda je možné, aby podprahová reklama ovlivnila postoje mladých dospělých diváků reklamy. Práce představuje historii tématu podprahové reklamy, definuje základní pojmy, zkoumá, jakou intenzitu musí mít podnět, aby byl podprahový a představuje dosavadní výzkum ve zkoumání ovlivnitelnosti postojů pomocí podprahových sdělení. Zejména ovšem experimentálně ověřuje …víceAbstract:
This master's thesis examines whether it is possible for subliminal advertising to influence the attitudes of young adult viewers of advertising. The thesis introduces the history of the topic of subliminal advertising, defines basic concepts, examines the intensity of a stimulus for the stimulus to be subliminal, and presents previous research in examining the influenceability of attitudes through …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vytn0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
- Vedoucí: PhDr. Dalibor Vobořil, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Helena Klimusová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FÍLOVÁ, Michaela. \textit{Podprahová reklama: Vliv audiálních a vizuálních podprahových sdělení na postoje mladých dospělých}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/iaw3e9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Podprahová reklama
Sára Štětková -
Skrytá reklama a podprahová sdělení
Lucie Parmová -
Podprahová reklama
Sára Štětková -
Podprahová reklama v médiích
Tereza Vaňurová -
Podprahová reklama z pohledu psychologie
Lenka Kafková -
Neuromarketing a reklama
Petra Svobodová -
Skrytá reklama
Rudolf Suk