Behaviorální ekonomie nudgingu: Zdravotní varování na etiketách pivních produktů v ČR – Antonín Lipták
Antonín Lipták
Bakalářská práce
Behaviorální ekonomie nudgingu: Zdravotní varování na etiketách pivních produktů v ČR
Behavioral economics of nudging: Health warnings on beer product labels in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zkoumání efektivnosti aktuálně používaného varovného značení na pivních produktech v České republice. Vhodně navržené varovné značení na alkoholických nápojích dokáže pozitivně ovlivnit pozornost daných konzumentů, jejich porozumění, úsudek a v konečném důsledku jejich chování (Dimova & Mitchell, 2022). Nicméně pokud je architektura výběru nastavena takovým způsobem, …víceAbstract:
The aim of this Bachelor's Thesis is to investigate the effectiveness of currently used warning labels on beer products in the Czech Republic. Appropriately designed warning labels on alcoholic beverages can positively influence the attention of given consumers, their understanding, judgment and ultimately their behavior (Dimova & Mitchell, 2022). However, if the choice architecture is set in such …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89867
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2023
- Vedoucí: Helena Chytilová
- Oponent: Vojtěch Kotrba
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89867
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Ekonomie