Bc. Alitsiia Dereza

Master's thesis

The Impact of Employer Branding on the Development of the Internet-Recruitment Company in Ukraine

The Impact of Employer Branding on the Development of the Internet-Recruitment Company in Ukraine
Abstract:
Nowadays, during the times of online era when information about the company, its prod-ucts as well as working conditions spread dramatically, it's getting harder for companies to attract professionals to work with them. The level of salary is no longer a significant factor for job-seekers. This work outlines the fundamentals employer branding, its principles, techniques and tools which can be applied …more
Abstract:
V dnešní době v průběhu online éry, kdy informace o společnosti, jejích produktech, jakož i pracovních podmínek se dramaticky rychle šíří, je obtížnější přilákat odborníky, aby s ní spolupracovali. Výše platu již není významným faktorem pro uchazeče o zaměstnání. Tato práce popisuje základy Employer Brandingu, jeho principy, techniky a nástroje, které mohou být použity pro jeho komunikaci. Vzhledem …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Accessible from:: 2. 5. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jiří Vaněk

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Dereza, Alitsiia. The Impact of Employer Branding on the Development of the Internet-Recruitment Company in Ukraine. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe