The Impact of Employer Branding on the Development of the Internet-Recruitment Company in Ukraine – Bc. Alitsiia Dereza
Bc. Alitsiia Dereza
Master's thesis
The Impact of Employer Branding on the Development of the Internet-Recruitment Company in Ukraine
The Impact of Employer Branding on the Development of the Internet-Recruitment Company in Ukraine
Abstract:
Nowadays, during the times of online era when information about the company, its prod-ucts as well as working conditions spread dramatically, it's getting harder for companies to attract professionals to work with them. The level of salary is no longer a significant factor for job-seekers. This work outlines the fundamentals employer branding, its principles, techniques and tools which can be applied …viacAbstract:
V dnešní době v průběhu online éry, kdy informace o společnosti, jejích produktech, jakož i pracovních podmínek se dramaticky rychle šíří, je obtížnější přilákat odborníky, aby s ní spolupracovali. Výše platu již není významným faktorem pro uchazeče o zaměstnání. Tato práce popisuje základy Employer Brandingu, jeho principy, techniky a nástroje, které mohou být použity pro jeho komunikaci. Vzhledem …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zverejniť od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DEREZA, Alitsiia. \textit{The Impact of Employer Branding on the Development of the Internet-Recruitment Company in Ukraine}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/iazm2k/.
Jak správně citovat práci
Dereza, Alitsiia. The Impact of Employer Branding on the Development of the Internet-Recruitment Company in Ukraine. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve společnosti BRUSH SEM s. r. o.
Luboš ŽIŽKA -
Optimalizace personálního marketingu v průmyslovém podniku
Martina Wohlová -
Personální marketing firmy
Melissa Biundo -
Posuzování environmentálních dopadů implementace vybraných technologií snižování emisí nad rámec BAT/BREF do zdroje na tuhá paliva. Případová studie typového zdroje výroby elektřiny a tepla provozovaného v podmínkách ČR.
Eva-Žofie Hlinková -
Metodika implementace správy identit kombinující lokální zdroje a cloudové zdroje s důrazem na nastavení bezpečnostní politiky týkající se identit.
Tomáš VLASÁK -
Zdroje financování zemědělského podniku kategorie SME (zdroje EU)
Kristína Bezáková -
Infiltrace vod z povrchových toků nacházejících se v oblasti vodního zdroje Čeperka-Hrobice
Lukáš Štěpánek -
Azylový dům pro rodiče s dětmi a návaznost na další veřejně dostupné zdroje
Veronika Čížková