Bc. Pavel Novotný

Diplomová práce

Návrh nové marketingové strategie pro cestovní agenturu INVIA.CZ, a.s.

New marketing strategy draft for the travel agency INVIA.CZ, Ltd.
Anotace:
Základem diplomové práce je popsání jednotlivých základních prvků cestovního ruchu. Pro správné porozumění a následné vytvoření nové marketingové strategie je nutné tyto prvky popsat dle nejnovějších trendů v cestovním ruchu. Nedílnou částí diplomové práce je vlastní výzkum, který odhaluje přání a požadavky potencionálních zákazníků. Dle těchto požadavků byla vytvořena popsaná marketingová strategie …více
Abstract:
Main part of thesis consist of fundamental parts of travel turism description.For further right understanding all of these basic elements has to be described correctly.Indivisible part is my own research that reveals wishes and customers demand. According to this demand new marketing strategy has been created that fulfill former strategy and bring something new.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Martina Mitasová
  • Oponent: JUDr. Ing. Mgr. Bc. Daniela Majzlíková, LL.M.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting