Návrh nové marketingové strategie pro cestovní agenturu INVIA.CZ, a.s. – Bc. Pavel Novotný
Bc. Pavel Novotný
Diplomová práce
Návrh nové marketingové strategie pro cestovní agenturu INVIA.CZ, a.s.
New marketing strategy draft for the travel agency INVIA.CZ, Ltd.
Anotace:
Základem diplomové práce je popsání jednotlivých základních prvků cestovního ruchu. Pro správné porozumění a následné vytvoření nové marketingové strategie je nutné tyto prvky popsat dle nejnovějších trendů v cestovním ruchu. Nedílnou částí diplomové práce je vlastní výzkum, který odhaluje přání a požadavky potencionálních zákazníků. Dle těchto požadavků byla vytvořena popsaná marketingová strategie …víceAbstract:
Main part of thesis consist of fundamental parts of travel turism description.For further right understanding all of these basic elements has to be described correctly.Indivisible part is my own research that reveals wishes and customers demand. According to this demand new marketing strategy has been created that fulfill former strategy and bring something new.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/urqgu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Martina Mitasová
- Oponent: JUDr. Ing. Mgr. Bc. Daniela Majzlíková, LL.M.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře Canaria travel
Karolína Kristová -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Marketingový mix cestovní agentury INTACT
Diana Rosová -
Marketingový mix CA Vysočina Tour
Martin Vojta -
Návrh na vylepšení komunikační strategie Travel Free shopů na základě identifikace zákazníka
Barbora Bízová -
Marketingová komunikace letecké společnosti Travel Service
Monika Dufková -
Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu
Lucie Langerová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Canaria Travel
Anna Krupičková