Bc. Pavel Novotný

Master's thesis

Návrh nové marketingové strategie pro cestovní agenturu INVIA.CZ, a.s.

New marketing strategy draft for the travel agency INVIA.CZ, Ltd.
Abstract:
Základem diplomové práce je popsání jednotlivých základních prvků cestovního ruchu. Pro správné porozumění a následné vytvoření nové marketingové strategie je nutné tyto prvky popsat dle nejnovějších trendů v cestovním ruchu. Nedílnou částí diplomové práce je vlastní výzkum, který odhaluje přání a požadavky potencionálních zákazníků. Dle těchto požadavků byla vytvořena popsaná marketingová strategie …more
Abstract:
Main part of thesis consist of fundamental parts of travel turism description.For further right understanding all of these basic elements has to be described correctly.Indivisible part is my own research that reveals wishes and customers demand. According to this demand new marketing strategy has been created that fulfill former strategy and bring something new.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 5. 2012
  • Supervisor: Ing. Martina Mitasová
  • Reader: JUDr. Ing. Mgr. Bc. Daniela Majzlíková, LL.M.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting