Analýza a návrh řešení inzerce v PPC systému Sklik – Bc. Judita Ouhrabková
Bc. Judita Ouhrabková
Master's thesis
Analýza a návrh řešení inzerce v PPC systému Sklik
Analysis and proposal of commercial solution in PPC Sklik system
Abstract:
Cílem diplomové práce s názvem „Analýza a návrh řešení inzerce v PPC systému Sklik“ je zjistit nejzávažnější a nejčastější chyby, které se opakovaně vyskytují v klientských účtech v PPC systému Sklik a následně navrhnout opatření, která zajistí bezchybnou inzerci. Diplomová práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou uvedeny statistické informace o využívání …moreAbstract:
The aim of the thesis called "Analysis and proposal of commercial solution in PPC Sklik system" is to find out the most serious and common mistakes that repeatedly occur in client accounts in PPC system Sklik and subsequently propose measures that ensure flawless advertising. The thesis is divided into two parts – theoretical and practical. The theoretical part brings statistical information about …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2020
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM6310
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2020
- Supervisor: Mgr. Miloslava Černá, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OUHRABKOVÁ, Judita. \textit{Analýza a návrh řešení inzerce v PPC systému Sklik}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/ibcpi4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2020 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Optimální cena za klik pro maximalizaci zisku internetového obchodu
Barbora Dolejšová -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Analýza online marketingu internetového obchodu
Hieu Do Duc -
Aplikace aktuálních trendů online marketingu na internetový obchod
Tomáš Janků -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Strategie online marketingu na sociálních sítích pro internetový obchod
Jakub Zelenka -
Využití online marketingu internetovými obchody s interiérovým vybavením
Kateřina Šmaková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights