Analýza a návrh řešení inzerce v PPC systému Sklik – Bc. Judita Ouhrabková
Bc. Judita Ouhrabková
Master's thesis
Analýza a návrh řešení inzerce v PPC systému Sklik
Analysis and proposal of commercial solution in PPC Sklik system
Anotácia:
Cílem diplomové práce s názvem „Analýza a návrh řešení inzerce v PPC systému Sklik“ je zjistit nejzávažnější a nejčastější chyby, které se opakovaně vyskytují v klientských účtech v PPC systému Sklik a následně navrhnout opatření, která zajistí bezchybnou inzerci. Diplomová práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou uvedeny statistické informace o využívání …viacAbstract:
The aim of the thesis called "Analysis and proposal of commercial solution in PPC Sklik system" is to find out the most serious and common mistakes that repeatedly occur in client accounts in PPC system Sklik and subsequently propose measures that ensure flawless advertising. The thesis is divided into two parts – theoretical and practical. The theoretical part brings statistical information about …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6310
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
- Vedúci: Mgr. Miloslava Černá, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / odbor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Optimální cena za klik pro maximalizaci zisku internetového obchodu
Barbora Dolejšová -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Analýza online marketingu internetového obchodu
Hieu Do Duc -
Aplikace aktuálních trendů online marketingu na internetový obchod
Tomáš Janků -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Strategie online marketingu na sociálních sítích pro internetový obchod
Jakub Zelenka -
Využití online marketingu internetovými obchody s interiérovým vybavením
Kateřina Šmaková
Názov
Vložil
Vložené
Práva