Výzkum v oblasti počítačem simulované kaligrafie – Bc. Vilém Šustr
Bc. Vilém Šustr
Master's thesis
Výzkum v oblasti počítačem simulované kaligrafie
Research in computer aided calligraphy
Anotácia:
Text práce uvádí do problematiky dnešní kaligrafie, zabývá se zařízeními pro tvorbu a zpracování kaligrafie na počítači a podrobně popisuje metody digitalizace kaligrafie. V textu jsou zahrnuty ukázky výtvarných experimentů s kaligrafií. Programová část obsahuje experimentální aplikaci HapticCalligraphy, ktera s využitím hmatové virtuální reality ukazuje jednu z možných cest budoucího vývoje počítačové …viacAbstract:
The text of this work introduces the issues of modern calligraphy, deals with computer devices for creating and processsing calligraphy, describes the methods of calligraphy digitizing in detail. There are samples of creative art experiments with calligraphy included in the text. The software part contains an application called HapticCalligraphy, which utilizes virtual reality with force feedback and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q0gn2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 7. 2009
- Vedúci: doc. Mgr. Vítězslav Švalbach
- Oponent: RNDr. Vít Kovalčík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / odbor:
Applied Informatics / Applied Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Výrazová kaligrafie v PC
Marta Kounková -
3D modelování se silovou zpětnou vazbou
Matúš Kempa -
Manipulace s molekulami pomocí zařízení se silovou zpětnou vazbou
Juraj Pálenik -
Interaktivní manipulace s 3D objekty se silovou zpětnou vazbou
Jan Bělín -
Rukavice pro hmatovou zpětnou vazbu
Tomáš Nezval -
Motivační hra se silovou zpětnou vazbou
Vilém Šustr -
Prostorové kreslení s využitím silové zpětné vazby
Martin Henzl -
Haptická hra ovládaná pomocí zařízení ReachIn
Michal Tkáč