OHNISKOVÉ SKUPINY JAKO METODA SLEDOVÁNÍ LITERÁRNÍ INTERPRETACE ŽÁKŮ – Bc. Dominika DOUBOVÁ
Bc. Dominika DOUBOVÁ
Master's thesis
OHNISKOVÉ SKUPINY JAKO METODA SLEDOVÁNÍ LITERÁRNÍ INTERPRETACE ŽÁKŮ
Focus groups as a method of observation of pupils' literary interpretation
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou literární interpretace, a to především ve školním prostředí. Metodou ohniskové skupiny poté sleduje proces literární interpretace žáků v praxi.Abstract:
The thesis deals with the interpretation of literature, especially in the school environment and then it follows students´process of literary interpretation by the method of focus group in practice.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2014
Accessible from:: 22. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jaroslav Vala, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOUBOVÁ, Dominika. \textit{OHNISKOVÉ SKUPINY JAKO METODA SLEDOVÁNÍ LITERÁRNÍ INTERPRETACE ŽÁKŮ}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2014. Available from: https://theses.cz/id/ibjw8d/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DOUBOVÁ, Dominika. OHNISKOVÉ SKUPINY JAKO METODA SLEDOVÁNÍ LITERÁRNÍ INTERPRETACE ŽÁKŮ. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol
Theses on a related topic
-
Interpretace současné české prózy v literární výchově
Pavel HORKÝ -
Didaktická interpretace Křelinovy prózy Každý své břímě
Žaneta VAJDÍKOVÁ -
Proč nemáme stejnou funkční gramotnost?
Jan Glabazňa -
Finanční gramotnost a oddlužení seniorů dle insolvenčního zákona
Alena Fryščáková -
Finanční gramotnost duševně nemocných osob
Beata HRDLIČKOVÁ -
Finanční gramotnost na středních školách
Michaela POLICAROVÁ -
Mediální gramotnost adolescentů
Klára ŠKAŘUPOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights