OHNISKOVÉ SKUPINY JAKO METODA SLEDOVÁNÍ LITERÁRNÍ INTERPRETACE ŽÁKŮ – Bc. Dominika DOUBOVÁ
Bc. Dominika DOUBOVÁ
Diplomová práce
OHNISKOVÉ SKUPINY JAKO METODA SLEDOVÁNÍ LITERÁRNÍ INTERPRETACE ŽÁKŮ
Focus groups as a method of observation of pupils' literary interpretation
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou literární interpretace, a to především ve školním prostředí. Metodou ohniskové skupiny poté sleduje proces literární interpretace žáků v praxi.Abstract:
The thesis deals with the interpretation of literature, especially in the school environment and then it follows students´process of literary interpretation by the method of focus group in practice.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Zveřejnit od: 22. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Vala, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOUBOVÁ, Dominika. OHNISKOVÉ SKUPINY JAKO METODA SLEDOVÁNÍ LITERÁRNÍ INTERPRETACE ŽÁKŮ. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Interpretace současné české prózy v literární výchově
Pavel HORKÝ -
Didaktická interpretace Křelinovy prózy Každý své břímě
Žaneta VAJDÍKOVÁ -
Proč nemáme stejnou funkční gramotnost?
Jan Glabazňa -
Finanční gramotnost a oddlužení seniorů dle insolvenčního zákona
Alena Fryščáková -
Finanční gramotnost duševně nemocných osob
Beata HRDLIČKOVÁ -
Finanční gramotnost na středních školách
Michaela POLICAROVÁ -
Mediální gramotnost adolescentů
Klára ŠKAŘUPOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva