Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích – Bc. Karolína Vejražková
Bc. Karolína Vejražková
Master's thesis
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Current online marketing tools applied in cultural organizations
Abstract:
Diplomová práce specifikuje současné trendy v online marketingové komunikaci v oblasti propagace a reklamy v kulturně-hudebních organizacích. Přináší aktuální online marketingové nástroje, jejich způsoby aplikace a také tvorbu marketingového mixu. Krátce se zabývá kulturní politikou, která určuje, jakou roli plní stát v neziskovém sektoru. V praktické části je čtenáři blíže upřesněno využití nástrojů …moreAbstract:
The diploma thesis deals with current trends in online marketing communication in the field of promotion and advertising in cultural and musical organizations. Also describes current online marketing tools, their ways of application and the creation of a marketing mix. It briefly focuse on cultural policy, which determines the role of the state in the non-profit sector. In the practical part, the reader …moreKeywords
Online marketing online marketingové nástroje online komunikace kulturní marketing propagace kulturní organizace kulturní neziskový sektor Smetanova Litomyšl Struny podzimu Moravský podzim Online marketing tools Online communication Cultural marketing Promotion Culture organization Cultural non-profit sector
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/md6u4/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2020
- Supervisor: Mgr. Pavlína Míčová
- Reader: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VEJRAŽKOVÁ, Karolína. \textit{Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2020. Available from: https://theses.cz/id/ibl2ot/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Neziskový sektor v ČR a jeho financování
Lucie Vinterová -
Metodiky práce s dobrovolníky v neziskovém kulturním sektoru
Alice Kordíková