Marketingová komunikace vybrané společnosti ve zdravotnictví – Jakub Ročeň
Jakub Ročeň
Diplomová práce
Marketingová komunikace vybrané společnosti ve zdravotnictví
Marketing communication of a selected company in the healthcare industry
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a strategii vybrané společnosti v soukromém sektoru zdravotnictví v České republice. Předmětem zkoumání je marketingová komunikace společnosti Psychosomatické centrum Praha s.r.o. Cílem práce je vytvořit strategii a přístupy k oslovení klientů s cílem zapojit je do skupinových terapeutických aktivit. Práce kombinuje teoretický přehled marketingu …víceAbstract:
The master's thesis is focused on the marketing communication and strategy of a selected company in the private healthcare sector in the Czech Republic. The subject of the research is the marketing communication of Psychosomatické centrum Praha s.r.o. The aim of this thesis is to create a strategy and approaches to reach clients with the aim of involving them in group therapeutic activities. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93115
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Jan Wenig
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93115
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing ve zdravotnictví
Zuzana Václavíková -
Marketing a propagace ve zdravotnictví
Kristýna Řezníčková -
Role marketingu v soukromém sektoru ve zdravotnictví
Hana Buňatová -
Přínosy internetového marketingu pro vybranou společnost ve zdravotnictví
Eva Votočková -
Aplikace marketingu ve stomatologické ordinaci
Tomáš Kukol -
Marketing ve zdravotnictví
Kristýna Hoesová -
Využití Artificial Intelligence v online marketingu: Messenger bot ve zdravotnictví
Lucie Pražáková -
Marketing ve zdravotnictví
Karolína LYSÁKOVÁ