PROFIL MANAŽERA A JEHO ROLE VE FIRMĚPROFIL MANAŽERA A JEHO ROLE VE FIRMĚProfil manažera a jeho role ve firmě – Ariadna Bytešníková
Ariadna Bytešníková
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
PROFIL MANAŽERA A JEHO ROLE VE FIRMĚPROFIL MANAŽERA A JEHO ROLE VE FIRMĚProfil manažera a jeho role ve firmě
Anotace:
Absolventská práce se zaměřuje na důležitost managementu a manažera ve firmě. Management se postupem času stal součástí všech firem. Správné řízení lidí zvyšuje efektivnost a s tím i hlavní cíl každého podniku - navýšení obratu.Abstract:
Graduates thesis focused on important of management and manager in the company. Management became part of all business. Good leadership raises effectiveness and main target of all companies - increase sales.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BYTEŠNÍKOVÁ, Ariadna. \textit{PROFIL MANAŽERA A JEHO ROLE VE FIRMĚPROFIL MANAŽERA A JEHO ROLE VE FIRMĚProfil manažera a jeho role ve firmě}. Online. Absolventská práce. Brno: Veřejně správní akademie - vyšší odborná škola, s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ibytxi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Veřejně správní akademie - vyšší odborná škola, s.r.o.
vyšší odborný program:
Práce na příbuzné téma
-
Systém vzdělávání a rozvoje pracovníků společnosti McDonald´s ČR spol. s r.o. a jeho propojení s kariérním řádem
Kateřina Bašusová -
Finanční analýza McDonald`s ČR spol. s r.o.
Michal Řezáč -
Marketingová strategie společnosti McDonald´s na českém trhu z pohledu udržitelnosti (s cílením na Generaci Z)
Matěj Škáva -
Hodnotenie spokojnosti zákazníkov s fastfoodovými reťazcami spoločnosti McDonald’s Česká Republika v Brne
Veronika Halvelandová -
Reklama McDonald`s a jej znakový systém
Michal Horňák -
Analýza pracovných postupov spoločnosti McDonald's
Peter Trnka -
Franchising firmy McDonald's
Ludmila Filipová -
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšování brand experience v rámci společnosti McDonald’s a jejích přímých konkurentů
Elena Chadžieva