Komparace dvou výrobně-prodejních modelů na indickém automobilovém trhu – Zuzana Drboutová
Zuzana Drboutová
Bakalářská práce
Komparace dvou výrobně-prodejních modelů na indickém automobilovém trhu
Comparison of two production-sales models in the Indian automotive market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá komparací dvou výrobně-prodejních modelů vybraného podniku na indickém automobilovém trhu. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a analytickou. V teoretické části je definováno mezinárodní obchodní prostředí a obchodní politika a bariéry v mezinárodním obchodě. V analytické části je provedena analýza PEST indického prostředí a prozkoumán indický automobilový trh …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the comparison of two production-sales models of a selected company in the Indian automotive market. The bachelor thesis is divided into two parts, theoretical and analytical. The theoretical part defines the international trade environment and trade policy and barriers in international trade. The analysis section evaluates the India environment using the PEST analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jaroslav Demel, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Drboutová, Zuzana. Komparace dvou výrobně-prodejních modelů na indickém automobilovém trhu. Liberec, 2021. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management mezinárodního obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Mezinárodní aktivity sportovních klubů a možnosti expanze
Patrik Indra -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
Mezinárodní expanze firmy Elton hodinářská.
Jan Mareš -
Expanze malého podniku na německý trh
Adriana Marschnerová -
Kulturní aspekty mezinárodního obchodního jednání na příkladu firmy Petrof a její expanze na Blízký východ
Diana Petrová -
Vliv expanze obchodní firmy na její logistiku
Jakub Mihalko -
Vliv vybraných proměnných na automobilový trh
Kateřina Kosířová -
Bariéry vstupu na trh v automobilovém průmyslu v Evropské unii a Číně
Jaroslav Matoušek
Název
Vložil
Vloženo
Práva