How can you get people interested: Persuasive strategies in websites of world´s galleries and museums. – Silvie FIGUROVÁ
Silvie FIGUROVÁ
Bachelor's thesis
How can you get people interested: Persuasive strategies in websites of world´s galleries and museums.
How can you get people interested: Persuasive strategies in websites of world´s galleries and museums.
Abstract:
The bachelor thesis aims to analyse the home pages and ?what?s on? pages of the world?s galleries and museums. The theoretical part presents a multimodal environment, in which a discourse combined by verbal and non-verbal meaning-making elements is realised. The practical part is devoted to the use of persuasive methods which are implemented via links, verbal and non-verbal elements, whose combination …moreAbstract:
Cílem bakalářské práce je analýza domovských stránek a stránek reprezentujících výstavy světových galerií. Teoretická část práce představuje multimodální prostředí, v němž se realizuje diskurz kombinovaný z verbálních a neverbálních prvků přenášejících význam. Praktická část se věnuje analýze uplatnění přesvědčovacích metod, které jsou realizovány pomocí odkazů a verbálních a neverbálních prvků, jejichž …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2015
Accessible from:: 12. 6. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Renata Tomášková, Dr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FIGUROVÁ, Silvie. \textit{How can you get people interested: Persuasive strategies in websites of world´s galleries and museums.}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Arts. 2015. Available from: https://theses.cz/id/ic5wfd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FIGUROVÁ, Silvie. How can you get people interested: Persuasive strategies in websites of world´s galleries and museums.. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.6.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 6. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / English for Business
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Vizuální komunikace témat životního prostředí ve městě prostřednictvím sociálních sítí
Sára ZEMANCOVÁ -
Vizuální Komunikace Muzeí: Článek propagace kulturního dědictví
Anna Zázvorková -
Vliv vizuální komunikace na činnost kreativního centra
Michal Jakubec -
vizuální komunikace u ryb
Jiří Šíma -
Vizuální komunikace vybraných univerzitních galerií
Ondřej Šulák -
Návrh opatření na podporu vizuální komunikace vybraných měst v České republice
Vitaliia Kostrytska -
Vizuální a marketingová komunikace subjektu v gastro segmentu
Pavel Štutzbart