Návrh marketingové strategie Formule 1 – Filip Látal
Filip Látal
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie Formule 1
Marketing in Formula 1
Anotace:
Téma této bakalářské práce se zabývá přiblížení širších souvislostí marketingu a marketingových strategií ve světe závodění formule jedna od jejích počátku až do dnes. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. První, teoretická část, se zaměřuje na základní pojmy marketingu, světa formule jedna a spojení těchto dvou sfér. Druhá, praktická část, se skládá z výzkumu, který slouží jako …víceAbstract:
The topic of my bachelor's thesis deals with the broader context of marketing and marketing strategies in the world of Formula One racing from its beginnings until today. The thesis is divided into two parts- theoretical and practical. The first theoretical part focuses on the basic concepts of marketing, the world of Formula One and the connection between these two spheres.The second practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
- Oponent: Ondřej Benda, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Formát vysílání Mistrovství světa Formule 1 v roce 2019 na Sport1 a Sport2
Adéla HORÁKOVÁ -
Bezpečnost okruhového automobilového sportu - Se zaměřením na kategorii Formule 1
Miroslav Pinc -
Sportovní cestovní ruch. Formule 1
Ngoc Anh Bui -
Zhodnocení managementu týmů Formule 1
Adéla Kubenková -
Analýza strategií Formule 1: DMN modelovací přístup
Lukáš Janouch -
Management a marketing formule 1
Zuzana Bobková -
Analýza logistiky vo Formule 1
Dávid Kovárik -
Vývoj marketingu ve Formuli 1
Zuzana Bobková