Elektronický marketing s akcentem na digitální zábavu – Mgr. Jiří PERNICKÝ
Mgr. Jiří PERNICKÝ
Master's thesis
Elektronický marketing s akcentem na digitální zábavu
Electronic marketing aimed at digital entertainment
Anotácia:
Cílem této práce je poskytnout čtenáři přehled o nových trendech v marketingových komunikacích. Internet a digitální zábava jsou prudce se rozvíjející oblasti jejichž využití pro marketing vytváří novou disciplínu - e-marketing. Teoretická část této práce pojednává o Internetu a digitální zábavě, možnostech jejich využití a definuje uživatele, jeho chování. V této čáasti jsou nadefinovány nejpoužívanější …viacAbstract:
Aim of this work is to provide the reader with an overview of new trends in marketing communiaction. Internet and digital entertainment grow fast and get very popular. Implementation of them into marketing communication creates new discipline - e-marketing. Theoretical part of this work describes Internet and digital entertainment, their possibilities and defines the users and their behaviour. In this …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor:
706
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PERNICKÝ, Jiří. Elektronický marketing s akcentem na digitální zábavu. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications