Vliv chování prodavačů na vytváření image firmy – Ing. Nikola Polláková
Ing. Nikola Polláková
Bachelor's thesis
Vliv chování prodavačů na vytváření image firmy
The influence of vendors' behavior on creating the company's image
Abstract:
Teoretická část bakalářské práce popisuje problematiku chování prodavačů, jejich přístup k zákazníkovi a komunikaci s ním, image prodavačů, jejich motivaci a následné zhodnocení faktorů, které se odrážejí na produktivnosti firmy. V poslední kapitole se zaměřuji na otázku, za jakým účelem se zákazníci do obchodu vrací, jestli je hlavním důvodem návratu personál či široký sortiment zboží, nebo pouze …moreAbstract:
The theoretical part of the thesis describes the problem of behavior of vendors, their access and communication with customers, vendor’s image, their motivation and their subsequent evaluation factors that are reflected in the productiveness of the company. The last chapter focuses on the question for which purpose customers return into the store, if the main reason for return is the staff and wide …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/w42xe/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Projekt zvýšení spokojenosti zaměstnanců ve vybrané firmě
Adéla Výchopňová -
Sociálně patologické chování ve vybrané organizaci
Alina Zlochevska -
Analýza spokojenosti a motivace zaměstnanců ve vybrané firmě.
Tereza Gelnarová -
Význam chování prodavačů pro tvorbu image společnosti
Renata Jedličková -
Význam chování prodavačů při vytváření image firmy
Lenka Semenďáková -
Projekt zlepšení image prodejny značky Terranova ve Zlínském kraji
Kristýna Helešicová -
Vytvoření image prodejny
Pavla Hajdíková -
Vliv chování prodavačů na image firmy
Roman Kadlec