Ing. Nikola Polláková

Bachelor's thesis

Vliv chování prodavačů na vytváření image firmy

The influence of vendors' behavior on creating the company's image
Abstract:
Teoretická část bakalářské práce popisuje problematiku chování prodavačů, jejich přístup k zákazníkovi a komunikaci s ním, image prodavačů, jejich motivaci a následné zhodnocení faktorů, které se odrážejí na produktivnosti firmy. V poslední kapitole se zaměřuji na otázku, za jakým účelem se zákazníci do obchodu vrací, jestli je hlavním důvodem návratu personál či široký sortiment zboží, nebo pouze …more
Abstract:
The theoretical part of the thesis describes the problem of behavior of vendors, their access and communication with customers, vendor’s image, their motivation and their subsequent evaluation factors that are reflected in the productiveness of the company. The last chapter focuses on the question for which purpose customers return into the store, if the main reason for return is the staff and wide …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication