Ing. Nikola Polláková

Bakalářská práce

Vliv chování prodavačů na vytváření image firmy

The influence of vendors' behavior on creating the company's image
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce popisuje problematiku chování prodavačů, jejich přístup k zákazníkovi a komunikaci s ním, image prodavačů, jejich motivaci a následné zhodnocení faktorů, které se odrážejí na produktivnosti firmy. V poslední kapitole se zaměřuji na otázku, za jakým účelem se zákazníci do obchodu vrací, jestli je hlavním důvodem návratu personál či široký sortiment zboží, nebo pouze …více
Abstract:
The theoretical part of the thesis describes the problem of behavior of vendors, their access and communication with customers, vendor’s image, their motivation and their subsequent evaluation factors that are reflected in the productiveness of the company. The last chapter focuses on the question for which purpose customers return into the store, if the main reason for return is the staff and wide …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace