Vliv chování prodavačů na vytváření image firmy – Ing. Nikola Polláková
Ing. Nikola Polláková
Bakalářská práce
Vliv chování prodavačů na vytváření image firmy
The influence of vendors' behavior on creating the company's image
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce popisuje problematiku chování prodavačů, jejich přístup k zákazníkovi a komunikaci s ním, image prodavačů, jejich motivaci a následné zhodnocení faktorů, které se odrážejí na produktivnosti firmy. V poslední kapitole se zaměřuji na otázku, za jakým účelem se zákazníci do obchodu vrací, jestli je hlavním důvodem návratu personál či široký sortiment zboží, nebo pouze …víceAbstract:
The theoretical part of the thesis describes the problem of behavior of vendors, their access and communication with customers, vendor’s image, their motivation and their subsequent evaluation factors that are reflected in the productiveness of the company. The last chapter focuses on the question for which purpose customers return into the store, if the main reason for return is the staff and wide …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w42xe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Projekt zvýšení spokojenosti zaměstnanců ve vybrané firmě
Adéla Výchopňová -
Sociálně patologické chování ve vybrané organizaci
Alina Zlochevska -
Analýza spokojenosti a motivace zaměstnanců ve vybrané firmě.
Tereza Gelnarová -
Význam chování prodavačů pro tvorbu image společnosti
Renata Jedličková -
Význam chování prodavačů při vytváření image firmy
Lenka Semenďáková -
Projekt zlepšení image prodejny značky Terranova ve Zlínském kraji
Kristýna Helešicová -
Vytvoření image prodejny
Pavla Hajdíková -
Vliv chování prodavačů na image firmy
Roman Kadlec