Bc. Šárka Prchalová

Diplomová práce

Event management podniku z pohledu realizační agentury

Event management of the company from the perspective of an implementing agency
Anotace:
Jedním z nových nástrojů marketingové komunikace je event marketing a jeho efektivní využití ve firemní komunikaci společnosti. V současné době poměrně prudce stoupá nejen v České republice, ale i v zahraničí. Tato diplomová práce se zabývá problémy spojenými s event marketingem se zapojením do komunikačního mixu firmy pohybující se v podnikovém sektoru. Hlavní náplň tvoří organizace eventu zahraniční …více
Abstract:
One of the new tools of marketing communication is event marketing and its effective use in the corporate communications of a company. It is currently relatively on the steep rise not only in the Czech Republic, but also abroad. This thesis deals with the issues associated with event marketing with involvement in the communications mix of a company operating in the corporate sector. The main content …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace