BcA. Zuzana BITALOVÁ
Master's thesis
Osobnost online a osobnost offline
Online and Offline Personalities
Abstract:
Práce se zabývá vztahem člověka a internetu a lidského vnímání v online a offline prostoru. V textu budou naznačeny charakteristické vlastnosti nových médií, jejich vlivu na lidské vnímání a východiska pro uměleckou tvorbu. V další části se text blíže zabývá komunikací v online prostředí a uvádí umělce, kteří toto téma ve své tvorbě reflektují. Druhá část textu popisuje východiska pro praktickou část …moreAbstract:
The thesis deals with relation of man to the internet and human perception in online and offline space. First part of the thesis concerns characteristics of new media, their impact on human perception and basis for art work. The second part deals explores online communication and presents artists, who reflect this topic in their work. The final part of the thesis describes basis for the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. MgA. Pavel Kopřiva, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BITALOVÁ, Zuzana. \textit{Osobnost online a osobnost offline}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Art and Design. 2013. Available from: https://theses.cz/id/icn50u/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BITALOVÁ, Zuzana. Osobnost online a osobnost offline. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Art and DesignMaster programme / field:
Fine Art / Photography and Time-Based Media
Theses on a related topic
-
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Strategie marketingové komunikace na sociálních médiích Národní galerie v Praze a Centra současného umění DOX
Sarah Salehová -
Umění, interpretace, vizuální komunikace / Kurátorský přístup
Adéla MACHOVÁ -
Komunikace Centra sklářského umění Huť František v Sázavě
Jana Chuchrová -
Umění jako forma komunikace.
Anežka Barilla -
Komunikace muzeí umění na sociálních sítích.
Iuliia Tanatarova -
Marketingová komunikace galerijních výstav
Kateřina Chalupová -
Vizuální komunikace ateliéru Arts Management
Lei Lee Litt