Martin Bala

Bakalářská práce

Monitorování hnacích drážních vozidel

Monitoring Driving Rail Vehicles
Anotace:
Cílem této práce je popis systému pro vzdálené monitorování hnacích drážních vozidel. V práci je zpracována historie v oblasti monitorování hnacích vozidel a vývoj technologií v oblasti železniční dopravy. Stěžejní kapitolou práce je analýza systému MCR, vyvinutého společností MSV elektronika s. r. o.
Abstract:
Goal of this thesis is a description of a system for remote monitoring of traction rail vehicles. In the thesis it is elaborated history in field of monitoring of traction vehicles and development of technologies in the field of rail transport. Fundamental chapter of the thesis is analysis of system MCR developed by company MSV elektronika s.r.o.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
  • Vedoucí: Lukáš Otte
  • Oponent: Aleš Lieskovský

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava